vineri, 13 aprilie 2012

13 a patra...

             Ei bine, da ! S-a născut ! Considerată de mulţi o zi malefică, nu mă număr printre superstiţioşi şi am aşteptat acest 13 al lui aprilie cu interes şi speranţă pentru a crea un loc în care voi încerca să transmit prietenilor, amicilor, duşmanilor, cunoştintelor şi tuturor celor care mă vor citi, câteva din propriile-mi păreri legate de tot ceea ce experienţa, vârsta, destinul, norocul, ghinionul sau alţi factori mi-au scos în cale de-a lungul timpului. Totodată, prezentul tumultos care ne înconjoară şi ne oferă în fiecare zi clipe noi, inedite, pline de specific românesc, cu tot ceea ce comportă acest lucru, voi încerca să îl disec, rumeg şi accept (poate) într-un final, căutând să înţeleg, împreună cu voi, atât cât mă pricep, evenimentele mai mult sau mai puţin importante prin care trecem. 
             Vă salut pentru prima dată din eter !

3 comentarii:

  1. Bine ai venit !
    La cat mai multa inspiratie ! Asteptam de la tine promisele postari interesante.
    Spor la treaba !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt momente in viata in care te simti obosit, dezgustat de tot ceea ce te inconjoara, de prietenii si iubiri false. Tradarea, indiferenta, ura, fac parte din viata ta si, uneori, se stecoara subtil in cele mai ascunse unghere ale sufletului si te sufoca.
    Trebuie sa rezisti, asta stii sigur, insa simti ca sufletul ti-e pustiit. Dar, intr-un moment de optimism, realizezi ca viata e atat de scurta si imprevizibila…si hotarasti ca nu merita sa irosesti secunde, minute sau chiar ore pretioase gustand din amarul ce ti-a fost "daruit" cu atata generozitate. Iti amintesti ca sunt in viata ta persoane care te iubesc orice ai face si te accepta cu tot cu nebunia ta, te privesti in oglinda, zambesti, tragi adanc aer in piept si o iei de la capat…
    Viata e frumoasa asa cum e ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Trebuie sa fie un calut pe aici pe undeva!" :))

    RăspundețiȘtergere